У 2021/2022 навчальному році ліцей забезпечений штатними працівниками на 100%; 30,04 штатних одиниць: (заступник директора з навчально-виховної роботи – 0,5; педагог-організатор – 1; практичний психолог -0,25, соціальний педагог – 0,25; асистент вчителя – 2; вихователь ГПД – 0,5, бібліотекар - 0,5; педагогічних працівників – 17,04; працівників з числа обслуговуючого персоналу - 13).
Вакансії: немає.
На 1 вересня 2021 року ліцей укомплектований педагогічними кадрами з відповідною фаховою освітою на 100%. Кадровий склад педагогічного колективу в 2021/2022 навчального року складає 14 вчителів, педагог-організатор, практичний психолог, соціальний педагог та бібліотекар, що становить 100% від потреби.
Загальна кількість вчителів |
14 |
Спеціаліст вищої категорії |
5 |
Спеціаліст першої категорії |
4 |
Спеціаліст другої категорії |
2 |
Спеціаліст |
3 |
«Старший учитель» |
0 |
«Учитель-методист» |
2 |
Пріоритетом у підборі кадрів є вища освіта, високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.
Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників. Повне педагогічне навантаження мають всі 14 вчителів.
Якісний склад педагогічних кадрів в 2021/2022 навчальному році
Всього педпрацівників |
14 |
||
Віковий склад |
до 30 років |
2 |
|
31-40 років |
3 |
||
41-50 років |
4 |
||
51-55 років |
1 |
||
понад 55 років |
4 |
||
Стаж роботи |
до 3 років |
0 |
|
до 8 років |
5 |
||
до 15 років |
1 |
||
до 20 років |
1 |
||
більше 20 років |
7 |
||
Пенсіонери |
3 |
||
Сумісники |
0 |
||
Динаміка плинності кадрів |
прийнято |
0 |
|
звільнилось |
0 |
||
Якісний та віковий склад педагогічного колективу свідчить, що невелика кількість малодосвідчених вчителів, і напроти значна кількість вчителів з педагогічним досвідом роботи. Нефахових вчителів в ліцеї немає.
Віковий склад та практичний досвід педагогічної роботи колективу обумовлюють високий рівень працездатності, що є головною умовою у реалізації державної політики у галузі освіти та вирішенні інноваційних ідей розвитку закладу освіти. Викладання здійснюють справжні професіонали, в яких вдало поєднується енергія молодості й досвід зрілості.
Щодо плинності педагогічних кадрів в школі, спостерігається достатня стабільність кадрового складу.