Вівторок
26.01.2021
17:27
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА с.Лисичанського І-ІІІ ступенів

   У 2019/2020 навчальному році школа забезпечена штатними працівниками на 100%; 30,47 штатних одиниць: (заступник директора з навчально-виховної роботи – 0,5; педагог-організатор – 1; практичний психолог -0,25, соціальний педагог  – 0,25; асистент вчителя – 1; вихователь ГПД – 0,5, бібліотекар - 0,5; педагогічних працівників – 17,47; працівників з числа обслуговуючого персоналу - 9).

Вакансії: немає.

  На 1 вересня 2019 року школа укомплектована педагогічними кадрами з відповідною фаховою освітою на 100%. Кадровий склад педагогічного колективу в 2019/2020 навчального року складає 15 вчителів, педагог-організатор, практичний психолог та бібліотекар, що становить 100% від потреби.

Загальна кількість вчителів

15

Спеціаліст вищої категорії

3

Спеціаліст першої категорії

6

Спеціаліст другої категорії

0

Спеціаліст

6

«Старший учитель»

0

«Учитель-методист»

2

Пріоритетом у підборі кадрів є високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.

Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників. Повне педагогічне навантаження мають всі 15 вчителів.

Якісний склад педагогічних кадрів в 2019/2020 навчальному році

 

Всього педпрацівників

15

Віковий склад

до 30 років

6

31-40 років

2

41-50 років

2

51-55 років

2

понад 55 років

3

Стаж роботи

до 3 років

3

до 8 років

4

до 15 років

2

до 20 років

3

більше 20 років

3

Пенсіонери

4

Сумісники

0

Динаміка плинності кадрів

прийнято

0

звільнилось

0

       

Якісний та віковий склад педагогічного колективу свідчить, що невелика кількість (20%) малодосвідчених вчителів, і напроти велика (80%) вчителів з великим педагогічним досвідом роботи. Нефахових вчителів в школі немає.

Віковий склад та практичний досвід педагогічної роботи колективу обумовлюють високий рівень працездатності, що є головною умовою у реалізації державної політики у галузі освіти та вирішенні інноваційних ідей розвитку закладу освіти. що викладання основ наук здійснюють справжні професіонали, в яких вдало поєднується енергія молодості й досвід зрілості.

Щодо плинності педагогічних кадрів в школі, спостерігається достатня стабільність кадрового складу.