У 2019/2020 навчальному році школа забезпечена штатними працівниками на 100%; 30,47 штатних одиниць: (заступник директора з навчально-виховної роботи – 0,5; педагог-організатор – 1; практичний психолог -0,25, соціальний педагог – 0,25; асистент вчителя – 1; вихователь ГПД – 0,5, бібліотекар - 0,5; педагогічних працівників – 17,47; працівників з числа обслуговуючого персоналу - 9).
Вакансії: немає.
На 1 вересня 2019 року школа укомплектована педагогічними кадрами з відповідною фаховою освітою на 100%. Кадровий склад педагогічного колективу в 2019/2020 навчального року складає 15 вчителів, педагог-організатор, практичний психолог та бібліотекар, що становить 100% від потреби.
Загальна кількість вчителів
|
15
|
Спеціаліст вищої категорії
|
3
|
Спеціаліст першої категорії
|
6
|
Спеціаліст другої категорії
|
0
|
Спеціаліст
|
6
|
«Старший учитель»
|
0 |
«Учитель-методист»
|
2 |
Пріоритетом у підборі кадрів є високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.
Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників. Повне педагогічне навантаження мають всі 15 вчителів.
Якісний склад педагогічних кадрів в 2019/2020 навчальному році
Всього педпрацівників
|
15
|
Віковий склад
|
до 30 років
|
6
|
31-40 років
|
2
|
41-50 років
|
2
|
51-55 років
|
2
|
понад 55 років
|
3
|
Стаж роботи
|
до 3 років
|
3
|
до 8 років
|
4
|
до 15 років
|
2
|
до 20 років
|
3
|
більше 20 років
|
3
|
Пенсіонери
|
4
|
Сумісники
|
0
|
Динаміка плинності кадрів
|
прийнято
|
0
|
звільнилось
|
0
|
|
|
|
|
Якісний та віковий склад педагогічного колективу свідчить, що невелика кількість (20%) малодосвідчених вчителів, і напроти велика (80%) вчителів з великим педагогічним досвідом роботи. Нефахових вчителів в школі немає.
Віковий склад та практичний досвід педагогічної роботи колективу обумовлюють високий рівень працездатності, що є головною умовою у реалізації державної політики у галузі освіти та вирішенні інноваційних ідей розвитку закладу освіти. що викладання основ наук здійснюють справжні професіонали, в яких вдало поєднується енергія молодості й досвід зрілості.
Щодо плинності педагогічних кадрів в школі, спостерігається достатня стабільність кадрового складу.
|